Аustralijos mokslininkai paneigė „tradicinę“ nuostatą, kad išgeriantys vyrai turi mažiau galimybių realizuoti save seksualiniame gyvenime, nei blaivininkai.
Medicinos Keopho vardo tyrimo instituto mokslininkų paskelbtais duomenimis, alkoholis ne tik, kad nemenkina potencijos, bet atskirais atvejais ją net pagerina. Instituto bendradarbių organizuotame tyrime dalyvavo 1580 australiečių. Jo metu vyrai atvirai pasakojo apie savo seksualinį gyvenimą ir alkoholinius gėrimus, kuriuos jie vartoja. Paaiškėjo, kad blaivininkų tarpe net 30 proc. daugiau, turinčių seksualinių problemų, nei saikingai išgeriančių tarpe.
Išgeriantys maždaug 0,5 l stipraus alkoholio per savaitę patikino, kad jiems su erekcija viskas tvarkoje. Be to, vyrai, leidžiantys išgerti sau vieną kartą per savaitę ar rečiau, atskirais atvejais jų seksualinės galimybės net geresnės.
Tuo tarpu Europos seksopatologai su australiečių išvadomis nesutinka. Jų manymu, net mažos alkoholio dozės, jei jos vartojamos reguliariai, vyrų erekcinei funkcijai – žalingos.

Parengta pagal Journal of Sexual Medicine
Perspausdinti bet kurį svetainėje publikuojamą straipsnį ar iliustraciją galima tik gavus rašytinį žurnalo redakcijos sutikimą. ©Sexplius.lt
Sex forumas • Sesksas telefonu • Erotinės prekės • Erotiniai masažai • Skelbimai suaugusiems
Radote klaidų ar turite pastabų apie šį puslapį? Praneškite mums!
© 2010 sexplius.lt
Sukurta: E-DIT Studijoje